مطالب طنز(به سلامتی...)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 به سلامتیه دختری که دوست پسرشو با یکی دیگه دید ,نرفت داد و بیداد راه بندازه آبروی پسره بره قشنگ رفت سوار ماشینش شد و جُفتشون رو زیر کردوالا!!!منم جای دختره بودم همین کارو میکردم!!!



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت13:27---21 شهريور 1392
اصن من آخرش نفهمیدم آخراین جمله رو:به سلامتیه ...چی کو فعلش نکنه منظورت اینه که به سلامتیه... بنوشیم ای دختر شیطون!!
بعدش کدوم آبرو ریزی؟پسره که دیگه آبرویی نداره تو خبر نداری همه ریخته رفته تو زمین اونم نشد یکی دیگه
بعدش تو از کجا میدونی که دختره به دوست پسر دیگش نگفته که اون این کارو بکنه!!!!!!!!!!
تو یکی بشین سر جات دوست پسرت فقط تو رو میخوادنمیخوام پشت میله های زندون ببینمت وماها اینجا چیکار کنیم از نبودن تو دلم واست تنگ میشه آز نخندیدن دق میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 12 تير 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ